Det är bara att erkänna

Okej, nu har jag döljt det för länge. Jag klarar inte av det här längre. Det är bara att erkänna:
Jag saknar Smallville as mycket. Varför slutade jag titta? Fick jag något slags psykbryt? Åhhh.. Nu måste jag tvinga någon att ladda ner säsong 6 så jag klarar mig. Hoppas att någon vill hjälpa. (:

Tänkte också säga att det går tre bra filmer imorgon (fredag), så om någon har lust att kolla på tv så går Mr. and Mrs. Smith på ettan klockan 21.00 imorgon, The Devil's Advocate (Djävulens Advokat) går på 3:an klockan 21.30 och National Treasure går på 5:an klockan 21.00. Som tur är, så är den ända film jag inte sett av dessa tre Djävulens Advokat, så jag tänkte se på den. Annars kan jag lova att jag hade fått lite beslutsångest. Men jag rekommenderar varmt alla tre. See a movie or die, make your choice...



// Lisa - And I am aware now of how everything's gonna be fine one day.

Kommentarer
Postat av: Cill

Sofie har nyss köpt säsong sex! =D

2008-03-13 @ 19:07:57
Postat av: Becka

Undra vem den "någon" blir? ;)

2008-03-13 @ 20:28:00
URL: http://stillmyworld.blogspot.com
Postat av: Jessica

ååååh, told ya ju att du inte skulle sluta följa Smallville. Men lyssnade du? neeeeej !! haha :D fiiiiilm ;) (L)

2008-03-17 @ 15:30:40
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0