Men det hon begärde kunde hon inte få

Hej.
Igår for jag hem från skolan för jag kände mig sjuk, igen. Vi for till doktorn och kollade halsmandlarna, men dom var helt okej, förutom det faktum att dom fortfarande är svullna. Min bok har kommit och mina filmer jag beställde på CDON.com.

Idag har det varit en lugn dag. NO provet gick rätt bra och på svenskan hade vi mera Svenska Nationella föredrag. Jag och Klara fick göra det igen, och texten var ganska lätt att analysera, tur det. :)

Kalle och Viktor hade en redovisning om ett Australienskt spelföretag. Dom var riktigt duktiga på att prata och spelen verkade spännande. Dock att jag fick reda på efteråt att dom bara hade hittat på allt. Synd det, ville verkligen spela sightseeing spelet. xD



Övre raden: Flickan med Pärlörhänge - Scarface - Lost in Translation
Nedre raden: Matrix triologin - Idun, Sagan om Valhalla - Tristan & Isolde

// Lisa - Det förflutna är den grund som framtiden vilar på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vi håller också på med svenskan dära för fullt. ;) Fast nu har vi fått påsklov så, asskönt :D

2008-03-19 @ 18:24:47
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Jessica

åååh, filmerna verkar jätte bra !
Ses till veckan ;) Kraaam (L)

2008-03-19 @ 20:19:59
URL: http://Jecka1337.blogg.se
Postat av: Cill

Jag tyckte också det var synd att det spelet inte fanns. x)

2008-03-20 @ 16:47:26
URL: http://cills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0