Slutet på den sagan

Jahapp, då var måndagen avklarad.
Det har inte hänt så mycket på skolan, bara varit som vanligt. Vi hade nationella redovisningar på Svenskan, jag fick precis över gränsen till MVG på engelskaprovet och Viktor juckade lite på Alex på matten medans Viktor berättade en väldigt störd berättelse som gick ut på att han var 360 år gammal och hade haft sex med Hitler... xD

Jag har bestämt mig, jag ska börja läsa lite mer böcker igen.
Efter att ha läst ut P.S I love You på Gran Canaria (som förövrigt var en sjukt bra bok, slutet var dock lite jobbigt. Hoppas att filmen är lika bra) så har läste jag ut Vince & Joy idag. Den var en väldigt söt berättelse om två personer som var helt enkelt gjorda för varandra, men ödet fick dom alltid att träffas, men vid helt fel tillfällen.

image393

// Lisa - Nu ska jag försöka skriva lite på SO föredraget >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0