Nackdelen med att gilla en musikal-kändis = man kan inte köpa filmen om man missar uppvisningen

Åh Gud vad jag ångrar att jag inte gick och såg "The lord of the rings" musikalen när jag var i London. Jag hade världens chans att se min älskling Jerome Pradon (Judas i versionen av Jesus Christ Superstar ifrån 2000) live. Men neeeej, jag var för lat för musikal så nu får jag betala priset, eftersom The Lord of the rings slutar gå i Juli i år. Som kompensation för att jag troligtvis aldrig kommer se han, så köpte jag nyss CD'n ifrån Ginza.se. Så jag får höra något iallfall.

image455

Sen blir det ju inte bättre av att pappa har ockupperat tv och imorgon måste jag gå till skolan. Ge mig sommarlov!

// Lisa (L) Judas


Kommentarer
Postat av: Jessica

mmmm, JUDAS, MUUUUMS!! Simon är ju också en riktig pudding ;D haha. (L)

2008-05-06 @ 07:10:32
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0