You think you can teach me about betrayal?

Idag har jag fikat hemma hos Becka (för hon har ju konfirmarat sig) med en hel hög med folk. Efter fikat for jag och Jessica hem till henne och såg på film (Asså, vad tror ni egentligen? ^^). Vi såg Dracula 2000 med Jessicas älskling Gerard Butler (= Fantomen på Operan). Det var nog den bästa Dracula filmen som jag sett, och Gerard Butler såg väl helt okej ut. Varför det här var den bästa Dracula filmen jag sett kan förklaras på ett enkelt sätt. I filmen så försöker dom komma på vart Dracula kommer ifrån och då så visar det sig att Dracula var Judas. Behöver jag säga mer? ;) Haha

image473

// Lisa + Judas = Sant


Kommentarer
Postat av: Jessica

mmmm, GE MIG DRACULA SOM GERARD BUTLER, Grrrraaarh!!!!! haha :D.
Det var grymt bra story faktist ;) syns imorgon (L)

2008-05-11 @ 21:54:16
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0