You don't have a clue

Ja, igår kunde jag verkligen INTE sova. Jag låg och vred mig i ungefär 2 timmar och bara drömde mig bort i en hel hög med dagdrömmar. Det var mysigt men grymt frustrerande att inte kunna sova när man väl vill.

På skolan idag var det en kille ifrån Kenya som pratade om hans hemland på engelskan, och jag blev så imponerad av att han vågade prata inför både NV1a och b. Sen hade vi Street Dance på gympan vilket var sjukt roligt, fast jag verkligen sög på det. På franskan gjorde jag bort min redovisning och på svenskan dampade jag runt lite och fick reda på att jag fick MVG på svenska redovisningen. AlAlltid när det känns som tyngst så löser det sig, och efter ett tag går man ner igen.

Humöret går i vågor och just nu rider jag på det.



Dagens låt:
Keane - Bedshaped

// Bad-ass Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0