I'm back and that's all!

HEJSAN!

Ja, då var man tillbaka hemma igen. I torsdagskväll tog jag tåget upp till Kiruna för att hälsa på min underbara vän Elin. Jag kom fram typ 20 över 10 på fredagmorgonen och eftersom Elin var ledig då så visade hon runt mig i stan och i hennes lägenhet. Vi gick ut och fikade och jag köpte en tröja på Lindex som otroligt nog finns däruppe i ingemansland. På kvällen gick vi hem till Elins granne Felicia (med z?) och kollade på Idol.

På lördagen gick jag och Elin till Loussavaraa eller något sånt. Det var en slalombacke iallafall och de hade en snowboard tävling där som var jätte kul. Dock att vi började frysa på slutet så vi sprang hem och värmde oss i lägenheten. På kvällen gick vi över till Felicia (med z?) igen och dit kom även två tjejer som hette Helena och Anna och de bjöd oss på kakor och sen satt vi och sökte på roliga Youtube klipp hela kvällen vilket var mysigt.

På söndagen hann vi inte göra så mycket innan jag for hem, och hela tågresan hem satt jag och läste min engelska bok "The Hard Way av Lee Child" och jag kom hem igår kväll runt halv 12.

Idag har jag bara gått i skolan och jag känner att jag är så efter så jag måste plugga huvudet av mig den här veckan. Jaja, ikväll är det iallfall Prison Break <3



Kiruna var typ världens vackraste ställe. Det var så otroligt frisk luft däruppe och naturen tog andan ur mig. Det går inte att beskriva med ord eller bilder, det måste helt enkelt upplevas <3
Tack så mycket Elin (med Kiruna-vänner) för en helt underbar helg. Jag har verkligen haft jätte kul, och var beredd på att se mer av Lisa uppe i Kiruna ;)
[ Bilder kommer upp på Bilddagboken inom kort]

Dagens låt:
Lisa Miskovsky - Still Alive

// Lisa är förälskad i en stad <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att du hade det bra Lisa!! ^^ <3

2008-11-17 @ 20:18:19
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååh det var så jätteroligt att du var här! :D Haha, Felizia stavas med z ja. :P Och en sista kommentar: Hatahata loussafuckingvaara!! xD

2008-11-17 @ 20:55:15
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marre

JAg vill också komma upp och se hur Elin har det!! DX Jag e avis som tusan och uttråkad som fan(är i skolan) p.s Elin e söt som snus XD

2008-11-19 @ 12:38:26
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0