Nu är det första advent och första ljuset är tänt

Ja, en helg närmare jul för det när nämligen första advent idag.
Jag har haft en väldigt trevlig helg kan jag ju säga.


I fredags var jag bara hemma, åt pepparkakor, drack julmust, spelade SSX3 och gick och la mig halv elva. Skönt!

I lördags så vaknade jag hyffsat tidigt, gick ner och spelade lite mera SSX3 och sedan runt klockan ett ringde Becka och ville gå och fota hästa. Vi gick ut och gick. Det roligaste var när det var någon som tappade en lampa från sin släpvagn till bilen och jag sprang efter i några hundra meter medans jag viftade som en galning för att dom skulle se mig, hahaha.
Sen på kvällen var det lilla julafton på Pråmen och det var jätte mysigt. Vi åt mat och gjorde en tipsrunda som alltid är lika svår för att Andreas (Den OMÖJLIGE) skriver den... Men jag vann för andra gången så jag blev as glad! :D ÄGD!
På kvällen gick jag, Anton och Becka hem till mig för att spela TV-spel. Sen sovde småtöntarna över hos mig <3

Idag (Söndag) så klev vi upp tidigt för att gå iväg till Kyrkan för det var ju adventsgudstjänst! I kyrkan träffade jag Jessica och efter det var klart så gick vi och fikade i församlingshemmet.

Ikväll är det skyltsöndag här i våran lilla by och såklart att man ska dit! :)

Jag tänker bara säga två saker till:
Rädda Kyrktaket!  
Och Håkan äger, för han blev lite sur att vi ungdomar ägde ut han på tipsrundan så vi sa att han var en dålig förlorare, på vilket han svarade såhär:
"Jag är ingen dålig förlorare, jag HATAR att förlora!"

// Lisa - Hej mitt vinterblask.

Kommentarer
Postat av: Marre

:'( Jag saknar skyltsöndan och lilla julafton på promen! :( Men bra att ni hade kul ^^ Längtar tills jag äntligen får träffa dig Liiisa :D

2008-11-30 @ 17:50:37
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0