Släpp inte kopplingen!

Imorse hade jag ställt väckaren på 04.00. Jag klev upp på en gång och gick med glada steg ner mot vardagrummet för att kolla på valvakan som gick på 4:an. Frukost framför TV'n bestående av varma mackor och is-kaffe. Mysigt värre var det, och jag blev tårögd när Barack Obama skulle hålla sitt vinnartal.

På skolan var det en lunch konsert idag där dom spelade upp världens NÄST bästa barn låt, Kalles Klätterträd!
Efter skolan gick jag på körskolan för att övningsköra. Varför börja redan nu med körlektioner tänker ni? Jo, jag vill lära mig grunderna och det kändes smidigast att göra det på en körskola där dom vet hur man lär ut. Sen har jag och mamma försökt att börja övningsköra hur länge som helst men eftersom det aldrig hände så tog jag saken i egna händer.
Nyss var det en trevlig tjej ifrån statistiska centralbyrån som ville ha en liten undersökningsintevju med mig om spel med pengar och hälsa.  Det var riktigt kul, jag förstår inte varför alla vuxna hatar telefonundersökningar. Det är ju kul.



// Lisa - And i can't stop now


Kommentarer
Postat av: Elin

Ne fan vad vad häftigt att du har börjat övningskört, då vill ju jag åka med dig någån gång. :D Ha det bra. (L)

2008-11-05 @ 21:12:39
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Forsgren

"Emma finns bara i fantasin, men hon är fin tycker Kaalle" Visst är det den du menar ? :P

2008-11-05 @ 21:39:17
URL: http://quatropop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0