Today is the day that will change history... (Hopefully)

Ja, idag är det president val i USA.

Det här känns riktigt spännade och det kan inte finnas någon som inte har hört någonting om valet (om man inte har gömt sig under en sten i ett halvår minst). Även att jag måste erkänna att SÅ insatt är jag verkligen inte.

Jag är riktigt spänd på att se vem som vinner och hoppas verkligen på Barack Obama. Han har sunda åsikter och är betydligt mycket bättre än den mycket äldre McCain. Obama vill att USA ska bli något positivt igen och inte föknippas med något negativt som det görs idag. McCain är alldeles för konservativ och det är inte vad USA behöver just nu.

Det här valet är ju något som kommer att ha inverkan i hela världen med tanke på att USA är ett såpass stort och framgångsrikt land, så jag säger lycka till Obama och hoppas att invånarna i USA har gjort ett bra val inför framtiden.



// Hon som ska kliva upp klockan 4 på morgonen och se på valvakan

Kommentarer
Postat av: Marielle

OBAMA FTW!!! DEATH TO MACCAIN!! KICK HIM IN THE NUTS!

2008-11-04 @ 21:28:00
URL: http://jasinto.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska också valvaka. :D Men kliva upp fyra, vilken motivation. O.o Jag tittar den fösta delen, somnar och sedan får jag höra hur det gick i morgon. :P Ha det bra, kram! (L)

2008-11-04 @ 22:06:19
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0