Yes, we can!

Idag har jag övningskört igen och när jag åkte med min körskolelärare så sa hon bara:
"Ja, du var ju så duktig igår och du har ju tränat på det med kopplingen så jag tänkte att vi skulle testa att starta och stanna vid vägkanten".
Jag fick lite panik och tänkte "Hur in i TUSAN ska det här gå?? Jag kommer att köra på och döda någon", men det gick ganska bra. Fast jag råkade köra på trottoaren några gånger för jag var så rädd att köra på mötande trafik... xD

Ikväll är det Fringe!
Imorgon är det Laserdome med Mode & Design ettorna. Låt dom känna min vrede! MOHAHAHAHAHA!!! >:D



// Lisa <3 JIGGIS!

Kommentarer
Postat av: Marre

VA FAN!! XD Får ni göra så roliga saker XP AVIS eller vad?

2008-11-07 @ 15:54:57
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0