But i keep on waiting for that soft voice to talk to me at night

Idag var det Kemi prov, och det var lättare än jag trodde det skulle vara, men dom två sista frågorna hade jag lite problem med. Jag är glad om jag får VG så. Malin och jag gjorde även klart den där nedrans fysikrapporten, och det blev lite flumm men spela roll? William Fichtner finns ju så jag är glad. <3<3<3<3 Haha!

Efter skolan gick jag på stan lite, köpte nässpray på apoteket och fick en bok på köpet av Christer Fuglesang. Ni vet, Sveriges första austronaut! Häftigt tyckte jag. Sen drack jag varm choklad på Wayne's Coffee och ikväll har jag pluggat Engelska, det är ju prov på Fredag.


Boken av Christer Fuglesang, sen ett CDON.com paket jag fick igår med The Ninth Gate med Johnny Depp och Pirates of the Caribbean 3 - At World's End. <3 Vem säger att jag beställer mycket ifrån CDON.com!?? xD

Dagens låt:
Phil Collins - You can't hurry love

// Lisa - How much more must i take?

Kommentarer
Postat av: Marre

Lisa!!! :'( De känns som att min hjärna håller på att krympa ihop. Jag har värsta sug efter att lära mig saker. De enda "riktiga" vi lär oss är sveska. Engelska har vi inte förns i tvåan och växt-och djurliv går riktigt segt + att vi inte har så mycket av de och så har vi ju den där utvecklingsstörda matten!! HJÄLP mig Lisa X'(

2008-10-08 @ 20:31:12
URL: http://jasinto.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, har han skrivit en bok?! Det visste jag inte. :P Hoppas du har det bra. :D Kram. (L)

2008-10-09 @ 16:34:26
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0