I'm a paranoid schizophrenic. I'm my own entourage!

Hejsan!

Blogg.se strejkade igår när jag skulle skriva lite, så det slutade med att jag satt och lekte på datorn istället för att skriva franska redovisningen, vilket inte var så bra. Men men, då får jag skriva lite kort om de senaste dagarna nu.

Lördag:
Ett stycke Jessica kom hem till mig och vi såg på lite filmer.
* America's Sweethearts (Med John Cusack. Jag hade sett hela filmen, förutom de sista 10 minuterna på SO'n i nian! ÄLSKAR DEN <3<3<3)
* Halloween (Det är bara att inse, Michael Myers är VÄRLDENS segaste seriemördare)
* Halloween 2
* Cherry Falls (AS BRA skräck/drama. Sötare D J Quallas får man leta efter ;))
* Buried Alive (What can i say? Jag älskar Tobin Bell, även om han har äckliga tänder)



Söndag:
Jag såg reprisen på världensbarngalan då DANIEL KARLSSON SJÖNG!, krattade löv och drack mycket is-kaffe. Precis som en vanlig söndag. På kvällen var det Gossip Girl, som jag hade längtat efter hela veckan.

Idag (Måndag):
Idag har jag simmat 1.5 km, ätit på Subway, sjungit Phil Collins låtar hela dan, gjort en svenska redovisning om en bok och fått min mobil sulen ett X antal gånger. Haha ;) En helt vanlig dag på skolan helt enkelt.

// Lisa - This trunk is heavy! What's in it? - Your dad. Maybe mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0