Jag är officiellt besatt av Phil Collins

Ja, idag har det varit en ganska seg och jobbig dag.
Först hade vi Naturkunskap och Kemi, då det blev lite jobbigt att lyssna.
Sen har jag haft matte prov, och det gick inte sådär jätte bra. Frågade Fredrik efter provet om några frågor jag inte fattade och han hade svarat annorlunda än vad jag gjort, så jag utgår ifrån att jag har fel. Han är den nya Elin. Har inte han rätt på provet, har ingen annan det heller.

Men två bra saker är att jag fick "MVG" på Kemin och jag slutade tidigare idag så jag har äntligen kommit mig för att skriva klart franska översättningslåten. Nu har jag bara lite info, sen är jag äntligen klar! Lycklig Lisa? Påväg iallfall.

Tack för den mysiga peppen jag fick igår. Och så sant som Detxer sa det, i helgen är det film-time så det känns bra att ha något att se fram emot! Och glöm inte bort Max Payne!

// Lisa - Jag säger det här bara några gånger till: Lyssna på Phil Collins - You Can't Hurry Love, NUU!


Kommentarer
Postat av: Jessica

men great Lisa, MVG på kemi är minsann inte fy skam ^^. Jag skulle aldrig klarat det!

mmmm, jag tror att våra riktigt namn är Mr & Ms Film, thihihi! Miss ya Doakes ()

2008-10-15 @ 20:01:28
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0