Mitt namn i tryck!

Nu är det äntligen lov.

Igår var jag sjukt trött verkligen, det var inte min dag helt enkelt. Så det är så skönt att bara få ta det lugnt nu på lovet, inga krav överhuvudtaget.
Elin, som numera bor uppe i kalla Kiruna där hon studerar astronomi på rymdgymnasiet, kom till Ö-vik för hon är nämligen hemma nu. Det blev en stor kram när hon klev av bussen, och jag tror att vissa blev rädda för att jag skrek så högt, haha. Vi gick och fikade på UH och senare träffade vi Anton på stan. Hemma hos mig lagade jag och Elin tacos och jag visade bilder ifrån Modevisningen i Onsdags.

Idag sov jag till 12, åt frukost medans jag läste nyaste nummret av Elle och sen ringde Becka som ville ha ett tips på någon bra kärleks film och det slutade med att vi gick på en promenad runt Gällstasjön. Mysigt <3



Föressten igår fick jag CD'n som jag köpte av Fredrik Johansson i onsdags med posten. Så sjukt stämmningsfull musik <3 Och ni som läste ÖA igår såg kanske att Anton hade skrivit en krönika för Limelight om fördommar, och om ni läste den så såg ni att han hade citerat mig vilket jag tycker är respekt.

Dagens tack går till er i min klass som var ett underbart stöd igår, det betydde mycket för mig. (L)

// Lisa - Fade into you


Kommentarer
Postat av: Ante

Jag vill också vara i Docksta!

Visst var den faktiskt bättre än Pierce Brosnan's version ;)

2008-10-25 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0