Raindrops keep falling on my head

Ja, idag har det regnat och mitt humör har verkligen dalat.

Imorse vaknade jag, utan att försova mig, och med ett leende på läpparna. Jag åt frukost på Lundbergs (Deras majsbröder ÄGER!) och sen gick jag in i skolan när lite fler folk hade börjat komma, ni förstår vi började inte fören 10 i 10, men jag var där två timmar före.
Iallfall hade vi Franska, och det var ganska kul för en gång skull. Jag fick sitta och bläddra i franska tidningar. Senare var det  Kemi, och då vi inte orkade lyssna på våran lärare gick vi iväg till Studierummet och "Pluggade". Det slutade med att alla pratade om filmer Yrrol, som jag inte har sett (Men jag har en känsla av att du har sett den Jessica?). Sist Matte, men jag fattade inte så mycket så jag gjorde typ inget. Jag får seriöst mer gjort hemma på matten än vad jag gör på skolan.

Efter skolan var vi ett helt gäng som gick ner till Café UH (Det var ju fikadag idag) och vi hade allmänt trevligt.

Imorgon så ska jag stanna i stan efter skolan för att möta upp Rebecka, då vi ska gå runt och shoppa en stund, innan hon ska till tandläkaren. Stackare som måste till tandläkaren på en fredag och spänna tandställningen säger jag. Men, på kvällen kommer både Jessica och Becka hem till mig och det blir Tacos och Idol tittning. Mysigt stavas det. (L)

// Lisa - Tears and Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0