The thing is "Biff" - Saken är biff

Idag har det blivit galet mycket shopping!

En intressant skoldag med en väldigt häftig pjäs på Teatern och sen tror jag att Maja var hög på vår sista lektion, engelskan. Ni anar inte hur mycket hon skrattada, haha. :)
Efter skolan gick jag med Sara och hjälpte henne att köpa en present, men jag vet inte om jag var till så mycket hjälp dock. Hon klarade det bra själv. Sen mötte jag upp med Becka på busstationen, hon skulle nämligen in till tandläkaren och då passade hon på att gå på stan. Vi sprang runt en stund, men jag hittade inte så mycket. Sen, när hon var hos tandläkaren, gick jag in på H&M där jag provade ett ton kläder (och träffade Madde). Om jag säger såhär, jag kom ut ur butiken med en STOR kasse.(Bilder kommer imorgon)

Ikväll har Jag, Jessica och Becka ätit Tacos hemma hos mig och sen blev det Idol tittning. Mitt första avsnitt för i år och än sålänge gillar jag: Alice, Lars och Robin. Det sista jag tillägger nu är att Peter Jihde är väldigt snygg i sin nya frisyr. Ihhhh! xD



// Lisa - It's taking me so long to do this

Kommentarer
Postat av: Becka

As kuuul! :D



"Kan du slå in två påsar också?"

"Hej!"

"Vadå nej?!"



HAHAHAHA XD

2008-10-04 @ 10:59:16
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0