Om ni inte har märkt det än, så känner ni inte mig

Jag är medveten om att jag kommer att låta som världens största filmtönt när jag säger det hära men det är en risk jag är villiga att ta.

Det finns några få filmer som verkligen berör på ett djupare plan, vissa filmer som ger en världens nostalgitripp när man ser dom och en del filmer som är så underbart råbra att man bara vill skrika när man ser dom. Sånna där filmer man kan se om och om igen, men aldrig någonsin blir less på.
Jag måste erkänna att jag har en del sånna filmer, som jag helt enkelt kan se 100 gånger, och aldrig bli less på.
Här kommer en lista på dessa filmer. Men inte i någon speciell ordning, det beror helt enkelt på vilket humör jag är på:

♥ Star Wars - A New Hope (4), The Empire Strikes Back (5), Return of the Jedi (6)
♥ Saw 1-2-3
♥ Hannibal
♥ Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
♥ Stolthet och Fördom - Pride and Prejudice (2005)
♥ Brokeback Mountain
♥ Bridget Jones's Diary
♥ Love Actually
♥ Troja
♥ Face/Off
♥ Mr and Mrs Smith
♥ Beck filmerna
♥ The Island
♥ Armageddon

// Lisa - Hon som älskar film

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmmmm, fiiiiiilm dräggel !

Vi borde ha en såndär riktig filmhelg snart igen <3. Ha de bra! (L)

2008-10-05 @ 21:15:27
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Marre

Du har bra smak tjejen ;D Love them all XD Kanske för utom Armagedon. Men jag kanske blandar ihop den med en annan film :O Vad handlar den om nu igen! XD

2008-10-05 @ 21:33:05
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0