Det är Robin Hood jag vill ha!

Ja, idag var det måndag

På skolan sprang vi coopers (jag slog mitt gamla rekord med över en minut, fatta att jag var lycklig efteråt. Jag joggade HELA vägen. STOLT!), vi pratade bort hela svenskan vilket var mysigt, och när jag slutade hade jag så ont i magen att jag ville spy. Men, men. Nu mår jag bättre, och jag har skrivit klart engelska uppsatsen. Nu ska jag kolla på Vetenskapens värld, dricka te och bara mysa.

Föressten, imorgon slutar jag klockan 20 över 11! Vilket betyder att jag är hemma runt halv ett. Avundsjuk Marre? ;)

// Lisa - Hold on

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN VAFAN!! XP Ja jag är avundsjuk!! XP Och vet du vad!!! Jag måste gå till 8 nästa tistag pga ett par äckliga åttor!! Oo Äckligt arg jag blir XP XD

2008-09-29 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0