Nothing can ever be truly, fully understood. Not even the simplest thing. Not even this

Och i helgen har Jessica (Alias Dexter) och Lisa (Alias James Doakes) sett på film.

Ja, då är det snart måndag igen. I Fredags så gick vi skoljoggen på skolan (En mil) och jag missade den tidiga bussen med exakt 10 minuter. Så, jag stannade i stan och hann shoppa, fika och fixa ett bibliotekskort. Bibliotikarien stirrade på mig när jag sa att min E-Mail var [email protected]. Jag vet, töntigt, men jag orkar helt enkelt inte att byta.

Ja, sen på kvällen kom Jessica hem till mig och hon har stannat tills idag klockan ett då hon skulle städa båtar på Varvet. Vi har iallafall sett dessa filmer:

* Cellular - Final Call (Ja, det var ödet att den gick på TV just den kvällen. Men, synd bara att den var as dålig!)
* One Missed Call (Lite små äcklig när jag såg den, men inga efterdyningar)
* Felon (Om ni ska se en fängelse film innan ni dör så är det den här. SJUKT bra film som verkligen berör. Men du Jessica, jag har ju inte sett Nyckeln till Frihet så döm mig inte)
* Deception (Känndes lite som Derailed och Ewan McGregor är för söt <3)
* After the Sunset (Med Pierce Brosnan. En roll som elegant och rik tjuv som passade som ett smäck)
* 21 (Baserat på en verklig historia. Handlar om kortspelet Blackjack och ett par ungdomar + Kevin Spacey som slår systemet. Ruskigt bra)
* I'm Not There (Inspererad av Bob Dylans liv. För underbar för att beskriva. Två ord dock: SE DEN!)
* Bickford Shmeckler's Cool Ideas (Rolig, men kort. Haha, skulle gärna vilja läsa "The Book")



Mysig helg, verkligen.
Idag har jag varit ute på en promenad, gjort läxorna och ikväll ska jag sitta vid datorn. En helt vanlig söndag helt enkelt.

// Lisa - I accept chaos. I don't know whether it accepts me.


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag fattar verkligen inte hur du hinner med att se så jävligt mycket filmer. Jag hinner knappt gå upp innan de e dags att gå och sova igen!! XP Fan va lyx att ha sett "i'm not htere" och "21" Jag har velat se dom aslänge nuuu!! XD Längtas tills vi ses igen underbar! ^^ (Haha, creepy jag XD)

2008-09-21 @ 19:34:11
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0