For me it's the last night before the greatest adventure of my life.

Ja, ikväll var jag än en gång på bio för att se Mamma Mia, den här gången med Anton, Andreas och Becka. Det var jätte mysigt, och det här är verkligen en film jag rekomenderar att ni ser på bio medans chansen finns kvar, för det är en så otroligt söt film. Hela vägen tillbaka till bilen sjöng jag och Anton om låten Mamma Mia ifrån början, för vi började alltid sjunga fel någon gång mitt i. Vi såg liiiiite berusade ut, men det var bara ett ABBA-lyckorus, haha.



Efter filmen for vi och åt/fikade på Max (som jag btw hatar) och sen for vi runt på en liten biltur medans vi lyssnade på kasettband med Nicklas Strömstedt och Phil Collins. Det var verkligen sjukt mysigt att åka runt där på småvägar och bara ta det lugnt.
Sen for vi hem till Vigrens och såg på filmen The Bucket List med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Jag var den enda som inte somnade, dock att Andreas redan hade sett den.



// Lisa - When he closed his eyes, his heart was opened

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, de va jätteroligt idag! :)

2008-09-07 @ 01:55:42
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Jessica

Trodde ni skulle se Made of honor? :O

2008-09-07 @ 12:28:56
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0