Kina!

Internet funkar fortfarande inte... DÖÖÖÖÖÖD åt äckel ADSL!
 
Men vi får se om det kanske fixar sig medans jag är borta.... (Hoooooost= ANDREAS! DU hörde mig ^^ )
Just nu är jag hos Jessica för jag har har lämnat hennes födelsedagspresent, och hon är supersnäll (som vanligt) och låter mig låna hennes internet <3

Igår så åkte jag hem ifrån skolan för att jag är förkyld. Låg och segade hela dagen,sen hade jag feber på kvällen. Idag mår jag bättre men fortfarande seg som ett hus.

Imorgon far jag till Kina och är borta en vecka. Det ska bli super spännande och jag hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket. ;) Ni får ha ett underbart lov gott folk, för det tror jag nog att jag får. Och grattis till Jessica och Rebecka som fyller år medans jag är borta i öster <3

// Många underbara kramar ifrån sjuklingen <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Nä, då kommer jag inte hinna träffa dig nåt. :( Men ha det skitbra i Kina, ta MYCKET bilder och spamma din blogg så blir jag dock ganska glad ändå. ;) Så ses vi väl till sommarlovet i stället. :) Kram <3

2009-04-10 @ 17:04:15
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jessica

I gonna miss you like HELL Doakes!!



Jag ska verkligen försöka överleva utan dig, även fast jag kommer oroa mig som en hönsmamma! haha



"I frånvaron av ljuset, härskar mörkret", you are my light Doakes. <333

2009-04-10 @ 17:11:14
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag kommer att sakna dig som ett anus!! :o Men jag hoppas att du får det skojsigt i tjingeli-tjong kina!! Det är säkert jättehäftig upplevelse. Ha det bäst och så<3

2009-04-11 @ 00:57:06
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Funkar inte ditt internet än? :/ Det MÅSTE funka! Jag klickar in här typ varannan minut i hopp om lite Kinabilder. :D Men sålänge man har hoppet så överlever man väl, säger dom.. ;) Kram, och hoppas du hade det bra där borta i alla fall! <3

2009-04-20 @ 19:48:43
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0