You just want things to be resolved so you can have simplicity back

Godagens.

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar, och som vanligt räcker tiden aldrig till, och jag vill alltid ha mer. Ledighet alltså. Mums <3 Iallafall har jag haft för mig det här de senaste dagarna:

Måndag:
Spelade kort hos Wigrens med syskonen, Jessica och Clas. Vi spelade skitis och dom körde med as störda regler. Vad har hänt med alla som kör med vanliga regler? Har dom dött eller? Iallafall for jag och Jessica hem på min moppe, blev jagad av Andreas till fots och Clas och Becka i en bil. Om vi blev skit rädda och höll på att kissa på oss? Ja, gissa tre gånger. Väl hemma igen var det Prison Break (ÄCKLIGT BRA VAR DET! Och tydligen ett avsnitt kvar) sen såg vi film:

* The Killing Room (med Peter Stormare som crazy psykdoktor. Jag trodde att den skulle vara dåligare än vad den i verkligheten var. Men den var inte super bra heller)
* The Last House On the Left (Två bröder våldtar en tjej, dom kraschar in i ett träd, det blir storm och dom + ena broderns flickvän och son råkar söka skydd hos tjejens föräldrar. Hämden är ljuv. Helt klart)



Tisdag:
Jag och Jessica satt och tittade på film på dagen:

* I Love You, Man (Paul Rudd [<3<3] älskar sin flickvän och friar. Men inser sen att han inte har någon manlig vän som han kan be att vara Best-Man så han ber sin gay brorsa att hjälpa han att hitta en kompis. Riktigt, RIKTIGT söt film. Ih)
* Doubt (Meryl Streep som den gammalmodiga nunnan som är väldigt misstänksam mot den nya moderna prästen [Philip Seymour Hoffman] och hans sätt att vara så vänliga mot barnen på den kristna skolan. Jävligt mäktigt historia, älskar scenen då Meryl och Philip skriker på varandra. Äckligt bra. SE DEN!)



Sen på kvällen skulle ett gäng fara iväg och grilla, men vi sket i det och istället for jag och Marre hem till Alex där vi såg på en knepig serie (som Marre tycker är AS bra. Hon är knepig med xD) som hette Flight of the Conchords. Sen såg vi på:

* Tenacious D in the Pick of Destiny (Eftersom både Marre och Jessica sa att det här var en äckligt bra film, och eftersom Marre hade terrat mig med låtar ifrån den när vi tältade så såg vi den. Ja, den var rolig och underhållande. men SÅ äckligt bra var den verkligen inte. Dock väldigt kul)
* Fired Up (Två fotbollskillar, som är jävligt duktiga på att skaffa tjejer, bestämmer sig för att åka på Cheerleading Camp istället för Football Camp. Eftersom det finns 300 tjejer på det förstnämda och inga på det sistnämnda. Jag undrar hur fan dom kan hångla upp så många tjejer utan att några tjejer blir förbannade? Mysterium. Den var iallafall kul)



Onsdag:
Idag har jag städat mitt rum i 5 timmar. Jag har nysit cirkus 20 gånger, men nu är allt super rent. Jag är så jävla nöjd.

// Lisa - See you later, Joben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0