Är det där vi är nu?

Idag har jag och pappa inte legat på latsidan.
Vi har nämligen monterat ihop en garderob. Dock hade vi tänkt bygga ihop min soffa också, men eftersom garderoben tog 5 (!) timmar, så struntade vi i det. Jag är i vilket fall som helst väldigt nöjd, och nu ikväll ska jag göra något historiskt. Nämligen se på Stolthet och Fördom från 1995. Jag har undvikit den versionen alldeles för länge. Och sen jag började gymnasiet har Johanna tjatat på mig att den är MYCKET bättre än filmen från 2005, så jag måste ju se om hon kan ha rätt. (Vilket jag verkligen inte tror, haha). Nu i veckan har jag äntligen köpt den och jag är riktigt taggad <3



// Mrs. Darcy

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Haha, varflr blir jag inte förvånad? ^^ Hoppas den e bra då! :D

2009-12-05 @ 21:19:27
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0