Minns ni?

Har fått en massa gamla mobilbilder av Becka från när vi gick i högstadiet och har suttit och kollat igenom de ikväll.

Fy tusan vad längesen det var. Högstadiet. Bara ordet känns främmande och surrealistiskt. Har det verkligen hänt? Och vad allt var annorlunda. Högstadiet var inte så kul egentligen, men jag kommer nästan bara ihåg de bra sakerna. Dock saknar jag det inte. Men jag är glad att jag har fått chansen att genomleva den tiden. Förresten, det finns nog en sak jag saknar. Den där känslan av att sitta nere i soffan i biblioteket och inte göra något speciellt förutom att hänga. Åh.




Bildserie på förslag av Marre eller Elin troligtvis.
Jag älskar verkligen den sista bilden.
Vet inte hur många gånger jag har skrattat åt den.
För det ser verkligen ut som Kalle ska slå mig i huvudet.
Otroligt värt.

// Lisa <3 Nostalgi


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det kanske var min plan. Antagligen gick det inte så bra :)

2009-12-22 @ 10:56:14
Postat av: Sentimental nörd (Elin)

Allt du skriver är så jävla sant, Lisa. Högstadiet, det låter så litet och omoget när man säger det och det var väl så det var också. Men ändå är det precis som du skriver alla de bra sakerna man kommer ihåg, och de sakerna är så jävla bra att jag aldrig vill glömma dem. <3

2009-12-22 @ 12:37:52
Postat av: Anonym

P.S Haha epic bilder! :D

2009-12-22 @ 12:38:25
Postat av: sara

du ser ut som spöket laban lisa. haha :D

2009-12-30 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0