This part of my life... this part right here? This part is called "being stupid."

Ikväll gick The Pursuit of Happyness på tv, och jag tog en välförtjänt paus i mitt stökande här hemma och kollade på den. Den var ungefär lika sorglig som jag trodde att den skulle vara, och det är än en gång bevisat att sålänge du kämpar ditt allra yttersta, så kan du klara vad som helst. Säga vad man vill om Will Smith, men jag tycker faktist om honom. Och han klarar av att vara seriös.



// Lisa - If you want somethin', go get it. Period.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag hittade dig! När jag såg den där filmen var jag hos Olivia. Hon, Hannah och Linn satt bredvid och skrattade genom hela filmen medan jag försökte få dem att sluta där jag satt och storgrät. De skrattade inte åt filmen förresten. Will smith är bra!

2009-12-07 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0