You know that you always can call Kim Possible

Ni vet barnprogrammet Kim Possible? Det där programmet när den där rödhåringa tjejen räddar dagen med hjälp av sin bäste vän Ron och hans husdjur Rufus (den nakna pungråttan), och som går på Disney Channel och har gjort det i drygt 5 år? Det var ett av mina absoluta favorit program när Disney Channel var nytt. Hon var ju så otroligt häftig, och jag ville vara precis som henne. Sen kunde jag inte sluta att undra när hon och Ron äntligen skulle bli tillsammans, för även om dom var officiellt bästa vänner, och Kim aldrig kunde sluta sukta efter den där otroligt dryga killen som gick på samma skola, så insåg vilken människa som helst att den där vänskapen var dömd att utvecklas till något mer. Idag zappade jag förbi Disney Channel i reklampausen på Scrubs och vad ser jag? Ron och Kim, äntligen tillsammans. Jag fick en smärre chock. Att dom vekligen har fått till det. Otroligt.



Är det jag som börjar bli gammal är vart är världen påväg?

// Lisa - Dina händer är fulla av blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0