Här har det varit dött lite för länge...

But i'm back and i'm feeling better than ever!

Okej, något överdrivet men jag känner att den här resan till Sveriges norra regioner har gjort en bra inverkan på mitt humör. Är mycket gladare än på länge, men det kan ju ha att göra med att det blir ljusare ute också. Uppe i Kiruna och Jokkmokk har jag hunnit med det här: Frysit öronen av mig på Jokkmokks marknad, träffat världens mysigaste busschafför Robin, sett på film tillsammans med Elin och en massa rymdare (det blev Lejonkungen och Stardust <3), suttit i en kall källare medans Elin dansat bugg, ätit as goda kakor hemma hos Elins granne Felizia och segat runt på tåget hem. Givade resa minsann.

Den här veckan har varit jätte slapp. Ledig i måndags, kommer att/har åka(t) med 20 i två bussen alla dagar, pluggat huvudet av mig (men känt mig grymt motiverad), det gick hyffsat bra på fysik provet (tyckte jag iallafall, men sen vad verkligeheten är för något är en helt annan historia) och haft det allmänt trevligt.

I helgen blir det filmfilmfilmfilm med DEXTER! Mycket trevligt säger jag <3<3

// Lisa - Sometimes i catch myself staring into space, counting down the hours 'till i get to see your face.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Doakes + Dex + film = true, true, true ^^ HIHI

Vi får inte glömma chokladbakelserna heller ;) höhö <3<3 see ya tomorrow hun!

2009-02-12 @ 22:08:15
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0