Packat och (inte) klart

Har just kommit igång med packningen inför helgens strapatser!
Jag ska ju nämligen till det kalla norra Sverige nu i helgen. (Mycket varma kläder är packade) På fredag morgon blir det buss upp till vintermarknaden i Jokkmokk, och på lördag blir det mera buss upp till Elin i Kiruna. Mycket trevligt ska det bli, får kanske se några sällsynta och utrotningshotade Rymdare om jag har tur. Fick-kikare och miniatyrplaneter packas med för att locka fram dom ur deras små svarta hål(or) dom har byggt ;)

Föressten, simmade idag efter skolan. Skönt.



// "Wannabe-Rymd-Lisa"

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, du är så rolig, kan till och med få mig att skratta när jag är SÅ HÄR stressad. :D :P Det ska bli jätteroligt att du kommer upp, kanske får du ser några utrotningshotade rymdare med ja. ;P Och om du vill vara rymdare, varför inte bli en?! ;D Kram. <3!

2009-02-05 @ 15:50:56
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0