I have a theory about this...

Ja, nu var det söndag igen och jag har varit med Jessica. Vadå, om vi har tittat på film? Såklart att vi har! Vilka det blev kommer här:

Fredag:
* 28 dagar senare - 28 Days Later (Har velat sett den hur länge som helst och äntligen fick jag det. Riktigt bra var den! Jag och Dex undrar dock varför vi inte ser på Zombie filmer oftare)
* 28 veckor senare - 28 Weeks Later (Fortsättningen var såklart inte lika bra som orginalet, men riktigt bra den med)
* Midnight Movie (Ganska dålig film om ungdomar som blir mördade av en pyskopat inne på en bio...)



Lördag (ALLA HJÄRTANS DAG!<3):
* Must love dogs (Denna otroligt söta romantiska komedi med John Cusack [ooppps, nä vadå besatt?? <3] är jätte söt. Har sett den förut men fick ändå gåshud i slutet)
* Honey (Dansfilmer är alltid bra + att Jessica Alba är duktigt. Sett förut den med, men fortfarande lika söt)
* Dogma (SÅ. SJUKT. KUL. FILM! MÅSTE. SES. AV. ALLA!)
* Rise: Blood Hunter (Lucy Liu som vampyr. Den var superbra, inget skräckfilmsmaterial men bra)
* Teeth (Sjuk historia [Handlar ju om en tjej som får tänder... på ett lite privat ställe] men den höll hela vägen. Älskar slutet och i överlag var filmen också riktigt, riktigt bra)



Sen har vi även sett på Prison Break avsnittet jag missade förra veckan när jag satt på tåget hem ifrån Kiruna.
Lincoln + Gretchen utropstecken frågetecken!?? Mahone var söt som vanligt. Tyvärr är det säsongsuppehåll. :(

Söndag:
Idag har jag, Becka och Marre gått till skulebacken och åkte med liften upp till toppen där vi fikade, knäppte fina bilder och åkte ner igen. Det lilla tog 4 timmar. Nä, vadå sega? Sen har jag sett på Beck - Flickan i Jordkällaren. Just nu är det Beck igen föressten. Beck- Gamen. Gunvald is das Shit <3<3



// Lisa - Think! Just Think! What would you do with a diseased little island?


Kommentarer
Postat av: Becka

iihh, jag såg också Honey på alla hjärtans dag! :D Åh, promenaden idag va så mysig <3

2009-02-16 @ 00:04:58
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Sandra

28 veckor senare har jag sett, den var läskig :o vill se 28 dagar senare nu. :)

2009-02-22 @ 11:02:16
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0