Very few people ever feel truly sorry for the bad things they've done

Idag har varit en lite annorlunda onsdag. Haft låtar på hjärnan hela dagen och velat lite fram och tillbaka i humör. Men, snart är det lov och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtas. Det är något alldeles speciellt och magiskt med Lov. Man får göra som man vill, sova när man vill och behöver inte oroa sig för en massa måsten. 

Sju lektioner, tre "prov" och två dagar kvar <3


Marielle leker snö ängel.

Dagens låt:
Ryan Adams - The Rescue Blues

// Lisa - And the story begins all over again...

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Lisa. :D Haha, nejdå det gjorde inte mig något. Jag tyckte bara han var korkad. :S Hoppas du har haft en bra dag och att franskan gick bra med alla de där adjektiven.. O_o LOV snart för mig med!! :D <3

2009-02-25 @ 20:16:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hihi ^^ Åh!! De måste vi göra om :D det var mycket trevligt och jag hade mycket damp XD haha <3

2009-03-01 @ 12:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0