Andas genom mig

Hallå där!

Igårkväll var jag och cirka 20 personer hemma hos Sara i Bredbyn för att fira att hon fyller år idag. Det blev tårt-ätning, lite sällskapspel, paketöppning, pulk-åkning, musik och en hel del pratande. Mycket trevlig kväll. Tack Sara och alla ni andra trevliga människor som var där! <3

Jag kom hem någon gång innan klockan 02.00 och då var mina föräldrar lagom oroliga, eftersom jag hade sagt att jag skulle nog komma hem ett. Väldigt gulligt.
Idag har jag inte fått så mycket gjort. Dock har jag spelat lite CS med Becka och Andreas (Anar vi ett litet beroende här? ^^). Nä, nu måste jag göra franskaläxan. TRÅKIGT!

Dagens låt:
Uno Svenningsson - Jag hör musiken igen

// Lisa - För den är gjord av glas

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske liiiitet beroende. Jag ska inte nämna att jag typ drömmde om Cs XD

2009-01-18 @ 19:31:55
Postat av: Marre

Läs min blogg boppe!! ^^ <3

2009-01-18 @ 21:32:07
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0