Here's a picture of your lonely friday

I Lördags var det Dockstadagen och det var riktigt mysigt! Anton visade sin kollektion (som var jävligt välgjord och drog mest publik. Cred till dig vännen <3 Bilder kommer att finnas på bdb inom kort) Ni som inte var där missade verkligen något. Sen såg jag Bea och Gabbis sjunga, båda var riktigt duktiga. Jag, Marre, Alex, Matte och Pierre sprang runt och hoppade runt mest. Det ända jag köpte var en dricka, men det var värt att vara där såklart. Hem gick jag med skorna i handen för jag hade fått skavssår.

I Söndags så ringde Marre och ville bada. Det ville inte jag, men Vollyboll var jag liiite på. Så, tog moppen till Gällsta, spelade Vollyboll med en massa männiksor för att senare på kvällen åka upp till Alex med folket och se på en film. Den var ganska störd. Get Smarts - Bruce and Lloyd Out of control hette den iallafall. Sen surrade det runt 250 flugor i Alex hus så Rolf (hans pappa) gick runt med dammsugaren och eliminerade de små stackarna. Marielle hjälpte också till i "Kriget Mot Flugorna" och slog ihjäl några stycken medans hon hoppade från soffa till soffa och ropade sitt stridsvrål.



Igår så sov jag, spelade GTA - San Andreas och bodde på mitt rum hela dagen.

Idag ska vi ut med båten tillsammans med lite släkt. Trevligt.

// Hon som skrattar åt tvillingbebisar


Kommentarer
Postat av: Becka

Mysigt att åka ut med båten! Ta det försiktigt bara för det ser ut att bli åska :/ Hoppas att ni (och vi alla andra) klarar oss ifrån den...

2009-07-28 @ 18:24:44
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0