I never claimed to be perfect, just very good!

Nu har jag kommit hem igen ifrån stugan!

Därborta har jag badat två gånger, solat, gått på en underbart mysig promenad med min kusin Emelie, tagit det lugnt och klippt lite gräs. Sen har jag även varit i stan och shoppat bort lite pengar. I klädväg följde det här med mig hem:

Cubus

Klänning, byxor och två t-shirts

Bik Bok

Linne, axelbandslös klänning och en söt liten kofta (:

Vero Moda och Lindex

Shorts ifrån Vero Moda  
T-Shirt och Bikini överdel ifrån Lindex

Din Sko

Vita sandaler och vita "seglarskor". Helt sjukt snygga! <3

Sko-Kanonen

Svarta tyg skor och vardags ballerina.

Sa jag att köpte [nästan] allt på rea också? ;D
Så jävla värt.

// StorshopparN

Kommentarer
Postat av: Becka

Gash, snyggt! <3 älskar verkligen den lila klänningen, aprikosa linnet från Bikbok och den gula t-shirten från Lindex mums! :D

2009-07-04 @ 00:17:26
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0