My city screams. She is my lover. And I am her spirit

Ikväll for jag till Jessica, för hon behövde lite uppmuntran efter en Pain-in-the-ass dag.
Vi såg på The Spirit, som var helt sjukt underbar. Men åandra sidan, kan en superhjältefilm bli dålig? Samuel L Jackson ägde hårt som skurken, och Scarlett Johansson som hans kvinnliga sidekick. Filmen utspelade sig på ett sådant sätt att det kändes som en serietidning, och det var otroligt häftigt.



Sen var det Prison Break, och det ägde! (såklart, när gör det inte det?)
Michaels och Lincolns mamma såg inte bara ond ut, hon var rätt så ond också. Generalen fick [nästan] vad han förtjänade och Mahone? Ja, han var hetare än på länge, tack vare att han äntligen fick på sig en kavaj. Mums <3

// Lisa - Excuse me if I sound a bit abrasive, but it's been a while since anyone's tried to kill me.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kollade på den, den far faktiskt jättecool!!!

2009-07-07 @ 11:59:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Du var så snäll som kom och muntrade upp mig <3

...Michaels och Lincolns mamma hade ju en "assistent" och nu minns jag äntligen vart ifrån jag sett honom, han är ju med i Förhäxad! haha

<333

2009-07-07 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0