Skulefestivalen

Igår var jag på Skulefestivalen och det var riktigt mysigt, trots att det blev skit kallt framåt kvällen. Artisterna var väl lite sådär, men Nordman var faktist bra. Såklart spelade dom Vandraren och jag måste bara säga att den låten är så otroligt bra. Dock tyckte jag synd om Marre som så gärna ville höra Tankar på nattgammal is med Euskefeurat, men dom spelade den aldrig trots att hon skrek på dom. Så den här är för dig Marre:

Euskefeurat - Tankar på nattgammal is


// Lisa - When you see my face, hope it gives you hell.

Kommentarer
Postat av: Marielle

AAWWW!!!!!!!!! ;__; >_< APA!! <3<3 Va fin du är! :') Nu lyssnar jag på den, sjunger med och gråter som FAN!! XD

2009-07-06 @ 15:19:13
Postat av: Julia

pessimistkonsulten!

2009-07-07 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0