Finns det ett pris för verklig dumhet?

Idag har det varit ännu en skolavsluting. Dock inte min, utan min kära Ex-granne Rebecka har slutat nian! Hon har blivit stora damen. Iallfall så åkte jag till Nora Kyrka och kollade på Herrskogsskolans skolavslutning. Det var riktigt mysigt att se alla lärare och elever igen. För exakt ett år sedan var det jag som stog där och tog emot mitt betyg ifrån Nisse tillsammans med gamla 9A. Det får mig att inse, än en gång, att det här året har gått äckligt fort. Vart har tiden tagit vägen? Jag förstår inte att jag har gått gymnasiet i bara ett år. För mig känns det dels som en hel evighet och dels som ett litet ögonblick. Tiden är bra knepig, eller hur?

När jag kom hem igen blev det jordgubbstårta och segning hos Becka. Jag höll på att somna (har sovit liiiie lite flera dagar i rad nu) så jag åkte hem och såg på Herkules. Så jävla underbar film <3 Gamla Disney filmer ska det vara.

.

// Lisa - Då har jag redan vunnit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0