Gammal favorit i repris <3

Lifehouse - Storm <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, grejen är den att jag känner mig som en liten pp-älskare nu, men det är jag inte. Bara så att du vet. ;)



Meen, ett sista svar. Jag vet faktiskt många som vill rösta på pp och som ändå har bra koll, men sedan finns det säkert massor av de som inte alls har det också. Det handlar väl om att om vi inte vet något om en sak och så ser vi någon reklam eller får höra från någon vän om ett parti så är det ju stor chans att vi röstar på det då. Eftersom typ 99,9999999 % av Sveriges ungdomar laddar ner är det klart att de antagligen påverkas mer av propanganda för pp. Det var just därför jag drog in den parallellen, att vi måste lära oss att skilja PR från fakta. Det är ju faktiskt inte pp som är problemet, det här problemet har väl funnits hela tiden, men bara för att just pp partiet går och vinner 7 % av rösterna just det här året så blir det väldigt märkbart för oss helt plötsligt.



Kan avsluta med att- Ja det suger att ha grundat ett parti på en fråga. Och pp suger. Det var inte dem jag ville försvara på något sätt, bara ifrågasätta folks tänkande.



Och förresten låter det där med Viktor Hedmans tröja ganska intressant ju, inget fel med att diskutera den heller. ;) <3

2009-06-09 @ 22:03:17
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0