Gissa vem som fick ett paket idag?

Dagen började med en kortare cykeltur till Ica då solen sken och jag tänkte att jag skulle hinna steka när jag slutade runt två. Jobbade med ett leende på läpparna hela tiden för jag tänkte att nu minsann är det sommar! När jag slutade kollade jag ut genom fönstret och konstaterade att solen fortfarande sken. När jag väl kom ut så såg jag det gigantiska regnmolnet som lurade bakom berget. När jag hade hunnit cykla hem igen gick solen i moln. Tills klockan var 6. Dö. Men till tröst fick jag det här i Brevlådan <3

 

Dagens låt:
Kings Of Leon - Closer

// Lisa - Before I walk away

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det du som är en crazywomen eller? I believe sooooo ;) hihi. Fight club!

<33

2009-06-24 @ 17:30:21
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0