I wish I knew how to quite you

Vaknade klockan 2 "imorse", kollade ut genom fönstret och det var mulet. Gav upp alla tankar om att sola och såg på film istället.

* Atonement - Försoning (Jag ska aldrig mer dra förhastade slutsatser och tro på vad jag ser. En flicka missförstår en situation som var helt harmlös och konsekvenserna förstör liv. Keira Knightley ägde verkligen. Sen märktes det ganska väl att det var samma regissör som i Stolthet och Fördom)
* Alexander (Jag fullkomligt älskar påkostade krigsfilmer om en svunnen tid med mytomspunna legender. Troja tillexempel är underbar <3 Alexander handlar om Alexander den Stores liv, såklart. Den var bra, men inte SÅ bra. Colin Farrell som Alexander himself var dock inte sådär jätte smart.)
* The Shipping News - Sjöfartsnytt (Kevin Spacey och Julianne Moore. Denna film var inte alls vad jag hade förväntat mig. Kevin Spacey som blyg och lite bortkommen man som mister sin idiotiska fru i en bilolycka. Flyttar till NewFoundland och upptäcker vem han är)
* Brokeback Mountain (Kommentarer överflödiga. Så jävla vacker film <3)



// Lisa - Yes. I saw him. I saw him with my own eyes.

Kommentarer
Postat av: A. Hörnfeldt

IIIH, jag hade rätt! Mitt hår är verkligen vitt! Kanske till och med lite grått <3333



Jag jobbar inte på baren, utan hemma idag. Igår hade jag panik, alltså jag fick nästan en attack ärligt talat, och hade ingen aning om hur jag skulle hinna med allt. I morse vaknade jag med ett jävlar anamma och tänkte att "nä nu ska här jobbas!". Så jag jobbar för fullt här hemma. Ska skriva upp med vad på min blogg, om du vill veta. puss

2009-06-24 @ 11:01:27
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men skojar du med mig Doakes?? Vädret har ju varit kanonfint från kl 10 :O Madde och jag har legat ute och myst heeela dagen lång ^^ hihi

<33

2009-06-24 @ 17:28:15
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0