Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar

Jag är en riktigt anti-patriot när det gäller musik. Jag brukar jämt predika om hur dålig svensk musik är och att utlänska band (oftast) är mycket bättre. Men jag ska slå ett slag för två fantastiskt vackra svenska låtar, som jag förövrigt terrade min klass med på matte lektionen igår då jag sjöng och hade mig. Dessa låtar ger mig gåshud över hela kroppen och jag vill längtar tillbaka till gamla goda tider <3

Tommy Nilsson - Öppna din dörr



Jan Johansen - Se på mig


// Lisa - Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här.

Kommentarer
Postat av: Elin

Naw, söta låtar ^^ Haha låter bra det där med att terra sin klass på mattelektionen, det är sånt man lever för, typ. ;P Kram <33

2009-03-27 @ 15:48:49
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Förresten, så har jag med genom åren kommit till insikt om att svensk musik ju faktiskt är skitbra. :D Jag lyssnar typ bara på svensk musik numera ju. :P (Heeey godafton kriminalinspektör, förlåt att ögonen är röda..) Reggae. <3

2009-03-27 @ 15:50:59
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0