Earth Hour

Jag vill bara slå ett slag för Earth Hour imorgon innan jag sticker iväg.

Earth Hour innebär att man ska släcka lyset mellan klockan 20.30-21.30 imorgon Lördag (en timma alltså ^^) för jordens skull. Så jag uppmanar er alla att göra detta för det blir häftigare ju fler som gör det. Jag tänker iallafall tvinga Jessica att göra det, mohahaha <3<3<3 (Går man Natur så måste man leva upp till det också)

Slå ett slag för Jorden!


Läs mer HÄR och HÄR

// Naturaren som slår ett slag för jorden <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, såklart man ska leva upp till att vara naturare. :D Vi tänkte hänga på det där här uppe vi med. :P Kram <3

2009-03-28 @ 10:16:29
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0