I never ment to cause you trouble

Tjollahopp!

Söndag än en gång och det här är vad jag haft för mig i helgen.

Fredag:
Segade hemma med föräldrarna där jag såg på Så ska det låta, Let's Dance och Grillad. Det sista var inte så kul som jag hade förväntat mig. Sen åt jag även Ben & Jerry's glass ´Wich. Den var helt sjukt god. Magnum Classic har fått en värdig motståndare.


 
Lördag:
Igår var det 50-års kalas för min pappa på Pråmen. Det var riktigt trevligt med buffé och tårta. Efter att vi smält maten stack vi ungdomar (Jag, Jessica, Becka, Clas och Henke) hem till mig för att se på film. Vi hann se på Napoleon Dynamite och Shaun of the Dead. Så sjukt roliga filmer alltså.



Söndag:
Idag så hade jag planerat att träna på Kemin (det är prov på onsdag) men jag såg på Robinson 2009 istället. Det var riktigt bra. Jag älskar Erik med den röda tuppkammen, och Lukas <3 Ihhh.



Ikväll ska jag och Jessica på Bio och se Watchmen och sen blir det Beck - I Guds Namn när jag kommer hem. Jag är sjukt taggad på lite Gunvald kommentarer <3<3

Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Dganes låt:
Coldplay - Trouble


// Lisa - Whatever I feel like I wanna do. Gosh!

Kommentarer
Postat av: Becka

ojojoj va du kommer skrika ikväll! Tipsa Eva-Britt o Pelle om hörselproppar!

2009-03-22 @ 20:20:23
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Sandra

Näääe jag tkr den där erik kan åka ut haha. lukas var rätt snygg :)

2009-03-22 @ 22:12:01
URL: http://chiicka.blogg.se/
Postat av: em

fast gunvald är skit tråkig i det avsnittet... Allt bra med dig?

2009-03-22 @ 22:47:21
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0