Love is my heroin

FREDAG!! <3

Det finns ingen bättre dag än fredag, hela helgen ligger framför mina fötter och jag har all tid i världen. Åkte till vårdcentralen efter skolan och tog Hepatit A spruta inför Kina resan som är om ynka två veckor! Det ska bli riktigt spännade kan jag säga. Ikväll ska jag att vara med Dexter (aka Jessica) och då blir det film för hela slanten (Ja, vad trodde ni att vi annars skulle göra?) <3<3

Sen hade Jessica skrivit en liten söt sak på hennes blogg i måndags (läs hennes blogg här) som jag tyckte var huvudet på spiken:

(Jessica pratar om filmen Watchmen som vi såg på i söndags): "Coolaste filmen på länge!
Jag blev förövrigt kär i Dr.Manhattan, nobody can blame me, medans Lisa (som vanligt) blev kär i skurken ^^ haha"

Dagens låt:
John ME - Love is my drug

// Lisa - I need love to ease my mind.

Kommentarer
Postat av: Julia

äta glass?

2009-03-27 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0