Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här <3

Hejsan!

Här har det varit lite dött. Men jag kan ursäkta mig med att jag har haft Kemi äckel prov och varit sjuk. Är tillbaka nu iallfall. I söndagskväll såg jag Beck - I Guds Namn och den var riktigt bra (kan mest ha och göra med det faktum att Gunvald var utbränd och att han hade en liten vedergällninges tripp i slutet <3) men filmen var tyvärr lite ryckig och osammanhängande.



Idag hade jag som sagt Kemi prov och det gick väl sådär. Bättre än vad jag hade förväntat mig men ändå inte bra. Det var också lunchkonsert i Aulan. Det var en hyllningskonsetrt till bandet Chicago... som jag ALDRIG hade hört talas om. Tydligen är dom ganska kända och det var faktist två låtar jag kände igen men inte så mycket mera. Inte riktigt min stil.

Slutligen vill jag bara säga Grattis till Linnea som fyller år idag! ^^,

// Lisa - Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0