The One I Am

Herregud vad tiden går fort!
Varför kom jag och tänka på det då? Jo, det är nämligen så att idag är det exakt två år sedan jag startade denna blogg. Det är helt sjukt.

För två år sedan gick jag i 8:an. Jag skulle fylla 15 om knappt två månader. Min favorit TV-Serie var Smallville (och jag var väldigt besatt av en viss Lex <3), jag visste inte vad jag ville gå för linje på gymnasiet, jag hade helt enkelt ingen aning om hur livet skulle se ut.
Om jag hade fått en liten glimt av mitt liv om två år så hade jag inte trott mina ögon. Jag skulle få se att jag har underbara vänner som stöttar mig i vått och torrt. Jag skulle få se hur jag hade utvecklats otroligt mycket som person på bara två år, jag skulle få se nya ansikten och gamla jag lämnat bakom mig, jag skulle se att det inte är så farligt mycket plugg på Natur, att jag hade hamat i en underbar klass med underbart folk. Ja, jag skulle helt enkelt få se att även om livet inte alltid blir som man önskar (och det ska man egentligen vara glad för) så fixar det sig alltid till slut och att jag faktist har det riktigt bra. <3

Sen måste jag bara tillägga att anledningen till varför jag började blogga ifrån första början var för att min goda vän Anton bloggade och jag tyckte att det var spännande. <3 Ni kan läsa hans blogg här.

// Lisa - The One and Only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0