We had a god run

Tar dessa söndag aldrig slut?

Iallafall är det mindre än två veckor kvar i skolan (skönt!) men nu till veckan har jag två prov (Fysik och Naturkunskap), två redovisningar (Engelska och Franska) och en uppsats i svenska. Jag kommer att dö.

Igår var jag hos Jessica och det var grillning. Sen spelade jag, Jessica, Becka och Henke kubb och kort. Mitt lag förlorade alltid i kubb. Idag såg jag och Jessica Robinsonfinalen och jag kan inte fatta att Ellenor van! Helt sjukt, hon som har varit så "svag" under hela tävlingen och sen kommer hon i slutet och kickade ass!

Ikväll blir det middag på kustladan eftersom det är kära morsdag <3 Väldigt härlig helg inför en jobbig vecka.

// Lisa - Why does my heart feel so bad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0