Tårtgeneralen

Idag var super duon Filip och Fredrik på Akademibokhandeln i stan och signerade böcker. En ganska stor del av våran klass stack ner dit för att ta sig en titt. Det slutade med att jag köpte en bok. Och fick den signerad. Först av alla. I hela Ö-Vik. Och Filip tyckte att jag hade ett coolt namn. Jag var ganska nöjd kan jag säga. Dock inte ens hälften så nöjd som Julia, Henke och Johanna. Haha.




Jag ska börja läsa den såfort jag har läst ut Svindlade Höjder <3
Och Den förlorade symbolen som jag pausade mitt i.
För att jag helt enkelt ville läsa Svindlade Höjder mer.
Jag är knepp. Med E.

// Lisa - Bit för bit


Kommentarer
Postat av: Julia

Iiii... måste plöja mig igenom kemin före tårtgeneralen :(

2009-11-20 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0