Idol 2009

Fy tusan, jag tror jag är kär.
Jag och Becka såg Idol igår och herregud vad Eddie är sinnesjukt bra.
Sån jävla röst, sån jävla närvaro.
Han sjöng Michael Jacksons - They don't care about us med en sådan otrolig känsla.

Klicka här för att kolla på Eddie

Sen satt vi i soffan som två stora gåshudar när Jordin Sparks och Kevin (Maltapojken<3) sjöng duett på No Air. Underbart.

Kevin och Joridns Sparks - No Air <3

Resten av kvällen satt vi och skrek åt en otroligt äcklig Michael Jackson i Thriller och skrattade åt Johan Glans i Kvarteret Skatan. Helvärd kväll<3

// Lisa - Dum som en stock

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

åååhh, så värt! <3 Jag har nyss sett på Greys Anatomy jag, "alla har väll gjort nått olagligt nån gång" säger jag bara. Hahahaha :D <3

2009-10-17 @ 20:23:53
URL: http://www.rebeckavigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0