Is knowing the truth worth living a lie?

Igår satt jag och Jessica och såg på film. Igen.

* Miss March (En kille vaknar upp ur ett koma som har varit i 4 år och inser att hans High School Sweetheart är en Playmate. Inte fullt så bra som man kunde tro. Ganska dålig faktiskt)
* The Other Man (Liam Neeson och Antonio Banderas älskar samma kvinna. Lite schackspel och ett vackert Italien. Dock var historien lite för rörig för min smak)
* Stan Helsing (Parodi på en hel hög skräckfilmer och Michael Jackson [som vanligt då]. Ganska rolig, men lite för tråkig humor ibland)
* State of Play (Med Russell Crowe, Ben Affleck och Rachel McAdams (Tjejen i The Notebook). Ett mord, ett "självmord" och en kongressman som alla är brickor i samma konsperation. Riktigt intressant film faktist.)



Idag har jag varit på IKEA i över 6 timmar så jag har ganska ont i huvudet och armarna. Bilen blev proppfull. En soffa och lite saker från Monki fick följa mig hem iallafall. Bilder kommer sen. För nu ska jag sova, eftersom jag ska på Hockey imorgon. Fråga mig inte varför. Jag kan säga att jag är tvungen helt enkelt. Det är alltså inte fri vilja. Eller?

// HockeyLisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0